Plebiscyt Człowiek 25-lecia Regionu Świętokrzyskiego

Plebiscyt Człowiek 25-lecia Regionu Świętokrzyskiego rozstrzygnięty.

W czwartek, tj. 26.06.2014 roku, na uroczystej gali w kieleckim Best Western Grand Hotelu poznaliśmy Człowieka 25-lecia i wyróżnione osoby, które „swoją pracą i pasją budowali siłę regionu świętokrzyskiego”.

Marek Płachta właściciel firmy Natur-Vit i Gospodarstwa rolnego został wyróżniony w dwóch kategoriach tego plebiscytu: „CZŁOWIEK 25-LECIA w powiecie pińczowskim” i „ROLNICTWO”. „Wielka finałowa gala plebiscytu Człowiek 25-lecia była ogromnym społeczno-gospodarczym wydarzeniem w skali regionu, promującym sukcesy ludzi nietuzinkowych, którzy w ciągu minionych 25 lat wolnej Polski mieli największy wpływ na nasze życie, a o ich sukcesach głośno było w kraju i na świecie.” „… W plebiscycie szczególnie doceniliśmy i wyróżniliśmy ludzi, którzy zasłynęli ze swej działalności w wielu dziedzinach i których nazwiska będą nie tylko zapamiętane przez kolejne pokolenia, ale w przyszłości widnieć będą w nazwach ulic, placów czy szkół. Ludzie ci w ciągu minionego ćwierćwiecza byli odpowiedzialni za sukcesy rodzącej się na nowo wolnej Polski. Wszystkim laureatom serdecznie gratuluję sukcesu – powiedział na wielkiej gali przewodniczący kapituły konkursu, redaktor naczelny „Echa Dnia” Stanisław Wróbel.

Źródło: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140626/POWIAT0114/140628941


Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma

Firma Natur-vit Marek Płachta za produkty: herbaty ziołowe i owocowe zdobyła tytuł:
DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Wyróżnienie to jest przyznawane najbardziej rozwojowym i najlepiej rokującym markom obecnym na polskim rynku. Organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały m.in. pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.

Nasza marka NATUR-VIT została w tych badaniach oraz przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej wysoko oceniona i w związku z powyższym zostaliśmy wyróżnieni tytułem DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Na łamach cyklu Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przygotowywane jest obecnie wydanie poświęcone Laureatom Programu, aby Czytelnikom zaprezentować wyróżnione marki oraz Osoby, które przyczyniły się do ich sukcesu.