Plebiscyt Człowiek 25-lecia Regionu Świętokrzyskiego

Plebiscyt Człowiek 25-lecia Regionu Świętokrzyskiego rozstrzygnięty.

W czwartek, tj. 26.06.2014 roku, na uroczystej gali w kieleckim Best Western Grand Hotelu poznaliśmy Człowieka 25-lecia i wyróżnione osoby, które „swoją pracą i pasją budowali siłę regionu świętokrzyskiego”.

Marek Płachta właściciel firmy Natur-Vit i Gospodarstwa rolnego został wyróżniony w dwóch kategoriach tego plebiscytu: „CZŁOWIEK 25-LECIA w powiecie pińczowskim” i „ROLNICTWO”. „Wielka finałowa gala plebiscytu Człowiek 25-lecia była ogromnym społeczno-gospodarczym wydarzeniem w skali regionu, promującym sukcesy ludzi nietuzinkowych, którzy w ciągu minionych 25 lat wolnej Polski mieli największy wpływ na nasze życie, a o ich sukcesach głośno było w kraju i na świecie.” „… W plebiscycie szczególnie doceniliśmy i wyróżniliśmy ludzi, którzy zasłynęli ze swej działalności w wielu dziedzinach i których nazwiska będą nie tylko zapamiętane przez kolejne pokolenia, ale w przyszłości widnieć będą w nazwach ulic, placów czy szkół. Ludzie ci w ciągu minionego ćwierćwiecza byli odpowiedzialni za sukcesy rodzącej się na nowo wolnej Polski. Wszystkim laureatom serdecznie gratuluję sukcesu – powiedział na wielkiej gali przewodniczący kapituły konkursu, redaktor naczelny „Echa Dnia” Stanisław Wróbel.

Źródło: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140626/POWIAT0114/140628941


Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma

Firma Natur-vit Marek Płachta za produkty: herbaty ziołowe i owocowe zdobyła tytuł:
DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Wyróżnienie to jest przyznawane najbardziej rozwojowym i najlepiej rokującym markom obecnym na polskim rynku. Organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały m.in. pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.

Nasza marka NATUR-VIT została w tych badaniach oraz przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej wysoko oceniona i w związku z powyższym zostaliśmy wyróżnieni tytułem DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Na łamach cyklu Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przygotowywane jest obecnie wydanie poświęcone Laureatom Programu, aby Czytelnikom zaprezentować wyróżnione marki oraz Osoby, które przyczyniły się do ich sukcesu.




Ta strona używa plików Cookies, korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Polityka CookiesAkceptuję